Στο  2ο δημοτικό σχολείο Ρεθύμνης συνεχίζεται η δράση της υιοθεσίας που έχει ξεκινήσει εδώ και λίγα χρόνια στην οποία τα παιδιά της Έκτης τάξης έχουν υπό την «προστασία» τους τα παιδιά της Πρώτης τάξης.

Το πρόγραμμα για φέτος ξεκίνησε την Τρίτη 9  Οκτωβρίου 2018 από μαθητές  του ΣΤ3 και Α2 τμήματος. Μετά από ένα παιχνίδι που έγινε μεταξύ τους δημιουργήθηκαν με τυχαίο τρόπο τα ζευγάρια. Κάπως έτσι ξεκίνησε το υπέροχο αυτό «ταξίδι» της  υιοθεσίας. Στο επόμενο βήμα τα μεγαλύτερα παιδιά εξηγούσαν στα μικρότερα τι σήμαινε όλο αυτό και πως μπορούσαν να στηριχτούν πάνω τους για ο,τιδήποτε. Έπρεπε να καταλάβουν πως οι συναντήσεις και η επικοινωνία θα είναι συνεχείς καθ’ όλη την διάρκεια του σχολικού έτους.

Ένα ερώτημα που  προέκυψε από τα μεγάλα παιδιά το οποίο έπρεπε να πάρει απάντηση ήταν: «Πώς ένοιωθαν άραγε τα μικρά μας»; Όταν λοιπόν ρωτήθηκαν, οι απαντήσεις ήταν σχεδόν ίδιες : «Νιώθω ασφάλεια, έχω κάποιον να με προσέχει»,«Τελικά δεν είμαι μόνος μου», «Αν συμβεί κάτι θα τρέξω στον φίλο μου». Από την άλλη το αίσθημα ευθύνης των μαθητών της ΣΤ’ τάξης γίνεται όλο και μεγαλύτερο. «Πρέπει να το κάνω να νοιώσει την ασφάλεια που αναζητά στο εντελώς καινούριο περιβάλλον», «Πρέπει να καταφέρω να του δείξω πως είναι ευπρόσδεκτο», «Πρέπει να το φροντίσω μέσα στο σχολικό χώρο».

Εντελώς διαφορετικά συναισθήματα από τις δύο πλευρές, αλλά κοινός στόχος: Τα πρωτάκια μας να νιώσουν μέλη της μεγάλης οικογένειας του 2ου δημοτικού σχολείου και εμείς να αισθανθούμε ικανοποίηση διότι θα προσπαθήσουμε να δείξουμε στα μικρά μας, το νοιάξιμο και την αγάπη που προσφέρει το σχολείο.

Το στοίχημα είναι από εμάς τους μεγαλύτερους να μπορέσουμε να ανταποκριθούμε στις προσδοκίες των μικρότερων συμμαθητών μας και σε αυτά που τους υποσχεθήκαμε. Το  τέλος της χρόνιας θα δείξει τι πραγματικά καταφέραμε!

Οι μαθήτριες του ΣΤ3

     ΕΒΕΛΙΝΑ ΣΚΟΥΛΟΥΔΗ, ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΤΣΙΛΕΔΑΚΗ 

Ιστορία 2ου Δημοτικού Σχολείου Ρεθύμνου

school01Το 2ο Δημοτικό σχολείο Ρεθύμνης ιδρύθηκε ως 4/ξιο Παρθεναγωγείο με το υπ’ αριθμ. 11/ΦΕΚ 87/7-10-1899 Δ/γμα της Κρητικής Πολιτείας.
Το σχολείο κατά καιρούς στεγαζόταν στα Διδακτήρια των Δημοτικών Σχολείων δίπλα στον Ιερό Ναό της Αγίας Βαρβάρας (έως 1917) και στα κτίρια των «Τούρκικων Σχολείων» μέχρι το 1932 .
Κατά τα έτη 1930-32 με Πρωθυπουργό τον Ελευθέριο Βενιζέλο και Υπουργό Παιδείας το Γεώργιο Παπανδρέου χτίστηκε η μία πτέρυγα επί οικοπέδου περίπου 3.700 τ.μ. και το σχολείο απέκτησε δική του στέγη στο κέντρο του Ρεθύμνου και επί της Λεωφόρου Κουντουριώτη.
Στις αρχές της δεκαετίας του ’80 χτίστηκε και η νέα πτέρυγα, παίρνοντας έτσι το σχολείο τη σημερινή του μορφή.

Περισσότερα

Προσωπικό

Σχολικό έτος 2017-2018

 

 

 

 

 

Μαθητές του σχολείου μας

 

 

 

Στο σχολείο μας για το σχολικό έτος 2016-2017 έχουν εγγραφεί 319 μαθητές

 

 

 

 

internetΣχετικά με τον διαδικτυακό τόπο μας. Κώδικας δεοντολογίας

 

Ο νέος ανανεωμένος διαδικτυακός τόπος του 2ου Δημοτικού Σχολείου Ρεθύμνου, έχει ως στόχο την καθημερινή ενημέρωση μαθητών, εκπαιδευτικών, γονέων και του ευρύτερου κοινού για τις πρωτοβουλίες, τις δημιουργίες και τις δράσεις του σχολείου μας.

 

Απλό σε σχεδιασμό αλλά και σε χρήση, μπορεί να είναι πιο φιλικό και ταυτόχρονα πληροφοριακό, με δυνατότητα άμεσης επικοινωνίας με μαθητές και ενήλικες.

 

Για όποιες παρατηρήσεις ή ακόμα και προτάσεις για βελτίωση του διαδικτυακού μας τόπου, τυχόν απορίες ή αστοχίες και πιθανόν ελλείψεις που μπορεί να υπάρχουν, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας ΕΔΩ.

 

Ο διαδικτυακός τόπος του 2ου Δημοτικού Σχολείου Ρεθύμνου σχεδιάστηκε και ενημερώνεται από τον κ. Αλέκο Πεδιαδίτη, Δ/ντή του σχολείου.

Περισσότερα...

regulations

Με τον όρο «Σχολικό κανονισμό» εννοούμε το σύνολο των όρων και των κανόνων που αποτελούν προϋποθέσεις για να πραγματοποιείται ανενόχλητα, μεθοδικά και αποτελεσματικά το έργο του σχολείου. Οι συνθήκες αυτές πρέπει να αποβλέπουν στη διαμόρφωση ενός παιδαγωγικού και διδακτικού κλίματος το οποίο θα εξασφαλίζει τη συνεργασία των μελών της σχολικής κοινότητας, χωρίς εντάσεις και συγκρούσεις, με αμοιβαίο σεβασμό, με ανοχή και αναγνώριση. Στο πλαίσιο αυτό ο όρος «σχολική πειθαρχία» αποκτά δημοκρατικό περιεχόμενο και αναδεικνύεται σε βασικό ποιοτικό στοιχείο του σύγχρονου δημοκρατικού σχολείου. Η εφαρμογή του σχολικού κανονισμού δεν έχει σκοπό να περιορίσει την ελευθερία του μαθητή αλλά μέσα από την καθιέρωση και εφαρμογή των κανόνων να βοηθήσει την σχολική κοινότητα να διαμορφώσει υγιείς προσωπικότητες, να μάθει στα μέλη της να σέβονται τις ελευθερίες των άλλων και να εδραιώσει δημοκρατικές αρχές.

 

Κανονισμός Λειτουργίας Σχολείου

protakia2020a

Ενημερωτικό Δελτίο

Εγγραφείτε στο kamaraki.gr για να μαθαίνετε τι συμβαίνει στο σχολείο μας. Θα λαμβάνετε έγκαιρες ενημερώσεις για όλα τα θέματα και τις δράσεις μας, άμεσα και γρήγορα. (Έτσι θα χρησιμοποιούμε λιγότερο χαρτί & λιγότερο μελάνι...)

Η τσάντα στο σχολείο

Η τσάντα στο σχολείο

Σας ενημερώνουμε ότι σε συνέχεια της με αρ. πρωτ. Φ.7/219218/13-12-2017, εγκυκλίου του ΥΠΠΕΘ και της 49/30-11-2017 Πράξης του ΔΣ του ΙΕΠ, η εκπαιδευτική δράση «Η τσάντα στο σχολείο» συνεχίζει να υλοποιείται και το σχολικό έτος 2019-20 στα Δημοτικά Σχολεία της χώρας.
Περισσότερα

 

Ώρες συνεργασίας γονέων εκπ/ών

Ώρες συνεργασίας γονέων εκπαιδευτικών

Ενημερωθείτε για το πότε μπορείτε να συνεργαστείτε με τον/την δάσκαλο/α & τους/τις εκπαιδευτικούς του παιδιού σας & να συζητήσετε μαζί τους θέματα που αφορούν την παιδαγωγική διαδικασία.
Περισσότερα

 

Ωρολόγιο πρόγραμμα

Ωρολόγιο πρόγραμμα

Μπορείτε να δείτε εδώ το ωρολόγιο πρόγραμμα μαθημάτων του σχολικού έτους 2018-2019 όλων των τμημάτων του σχολείου μας.
Περισσότερα

 

Χρήσιμα έντυπα

Χρήσιμα έντυπα

Μπορείτε να κατεβάσετε χρήσιμα έντυπα που αφορούν τη φοίτηση του παιδιού σας.
Περισσότερα

 

ANEMOMILI ANEMOLOGIA 2

periodoko2018mod

Syllogos_Goneon

Εξ Αποστάσεως


ΤηλεδιάσκεψηΠρογραμματισμένη Συνεργασία

Δ/ντή με Εκπ/κούς & Γονείς


ΤηλεδιάσκεψηΕπικοινωνία

Γονέα με Δ/ντή ή Εκπαιδευτικό

Ψαρέψαμε για σας...

vid01  vid02  vid03 vid04  vid05  vid06

Καινοτόμα Προγράμματα

Volunteering

  • Αξιότιμε γονέα μαθητή/τριας του Σχολείου μας!
  • Μπορείς να προσφέρεις λίγο από το χρόνο σου;
  • Θα ήθελες να προσφέρεις κάποιες από τις γνώσεις σου;